Najczęściej zadawane pytania

Zobacz najczęściej zadawane pytania przez naszych klientów. Jeśli nie znalazłeś pytania, które Cię interesuje to zadzwoń do nas. Chętnie odpowiemy na każde pytanie.

Jak przekazać telefon do naprawy?

Poprzez nasz formularz kontakowy (link) , mailowo (adres), bądź telefonicznie pod nr telefonu  796 877 718‬

W jaki sposób mogę przekazać telefon do naprawy?

Naszą podstawową działalnoscią jest serwis mobilny. Oferujemy usługę z dojazdem do klienta. Miejsce oraz czas naprawy wybiera klient. Istnieje również możliwosć wysyłki telefonu do siedziby naszej firmy na nasz koszt. W tym celu prosimy o kontakt z naszym konsultantem w celu umównienia wysyłki.

Jak długo potrwa naprawa?

Naprawa trwa przeważnie około 15 minut. Czas trwania serwisu może się przedłużyć z powodów technicznych, tzn. W przypadku, gdy wada telefonu wymaga dłuższej naprawy.

Jak odbywa się cała procedura naprawy?

Po ustaleniu miejsca oraz czasu naprawy, nasz serwisant w najbliższym dogodnym terminie pojawi się u Państwa i wykona naprawę.

Na jakiej zasadzie działa Abonament?

Abonament daje Państwu możliwość zabezpieczenia się na wypadek, gdyby szybka Państwa iPhone’a uległa uszkodzeniu lub pęknięciu. Do każdego modelu iPhone podana jest kwota, za którą możecie Państwo wykupić abonament. Działa on przez rok kalendarzowy od momentu wykonania bieżącej naprawy. Abonament obowiązuje tylko klientów, którzy już raz wymienili ekran poprzez nasz serwis. W okresie roku klient ma możliwośc wykonania naprawy uszkodzonego ekranu tylko raz.

Na jakich częściach pracujemy?

Oferujemy wyłącznie oryginalne części oraz udzielamy 3-miesięcznej gwarancji na naszą usługę.